Gamer and korean lover with chocolate addiction... -> Me! :3
Bring me some nutella and I'll love you and hate you at the same time.
Food porn HERE! :3

May 2013

Náhražka za popcorn

31. may 2013 at 21:46 | Wee |  Tips and Tricks
Miluji popcorn :3 Nejraději mám máslový z mikrovlnky, ale popcornu z kina se nic nevyrovná.
Popcorn je obeceně doporučován jako lepší alternativa, když máte chuť na pytlík brambůrků a víte, že neodoláte.

Proto jsem si pro sebe osobně vymyslela ještě zdravější způsob.
Opravdu mi to připomíná popcorn a mé chutě to bohatě uspokojí, ale samozřejmě nečekejte, že to bude úplně stejné.

Co potřebujete?

Pouze kukuřičné chlebíčky (já mám nejraději se lněnými semínky)...


...a margarín (či jen trochu soli).


Záleží jen na vás, jak si to nakombinujete. Já si chlebíček potřu tenkou vrstvou margarínu a to je celé. Můžete také chlebíček rozdrobit pro lepší pocit z chroupání :D Nebo hodit na pár vteřin do mikrovlky a potom přidat trochu margarínu.

Jeden plátek s 2g margarínu má zhruba 31kcal (záleží na druhu margarínu a chlebíčku).

Ale pokud opravdu potřebujete ten pocit zavrtat se rukou do pytlíku plného křupavých dobrot, doporučuji kukuřičné křupky bez soli, ale s těmi bych to nepřeháněla.


Food porn 0.1

30. may 2013 at 22:12 | Wee |  Things I love...
Tak máme po 22.hodině, tak si to můžu dovolit :D
Při pohledu na to všechno jídlo...ach bože! <3 ^^ Jídlo může být i jen na koukání (...nebudu lhát, kdyby přede mnou něco z toho stálo, rozhodně bych na to jen nekoukala :D)
Pokud nemáte vůli, nekoukejte na celý článek.


Jídelníček 29.5.

29. may 2013 at 18:57 | Wee |  My diet
Dnešek byl divný. Ani jsem nevěděla, co jíst.


Snídaně: 2x cornies kukuřičné s lněným semínkem, perla máslová, štrůdl
Svačina: jablko
Oběd: 2x křehký rohlíček celozrnný, lučina linie, rajče
Svačina: /
Večeře: 1/2 kaiserky cereální, 2x plátek eidamu, 50g cottage, rajče

Pití: voda, 2x zelený čaj

Jídelníček 27.5.

27. may 2013 at 21:11 | Wee |  My diet

Snídaně: 2x cornies kukuřičné s lněným semínkem, perla máslová, broskev, banán
Svačina: jablko
Oběd: rolka z listového těsta se šunkou a sýrem (tududu... :D nebyl celozrnný rohlík >:()
Svačina: zahradní salát Boulevard
Večeře: 2x cornies kukuřičné s lněným semínkem, perla máslová, 2 vaječné bílky, 1/2 papriky, 2x plátek eidamu

Pití: voda, 2x zelený čaj

Jídelníček 23.5.

23. may 2013 at 18:24 | Wee |  My diet
Dneska jsem si naložila víc zeleniny, protože jsem včera měla hodně pečiva, i když celozrnného


Snídaně: 3x křehký rohlíček pšeničný, lučina linie s vlákninou, rajče, broskev
Svačina: broskev
Oběd: zeleninový salát, dýňová kostka
Svačina: cornies kukuřičné s lněným semínkem, perla máslová
Večeře: zel.salát (rajče+okurka+paprika+hlávkový salát) s 50g cottage, eidam 30%

Pití: voda, 2x zelený čaj

Before and after 0.2

21. may 2013 at 15:51 | Wee |  Inspiration

Jídelníček 19.5.

19. may 2013 at 21:54 | Wee |  My diet
Dnešní den byl hektický. Smažila jsem donuty, párkrát jsem uždíbla hořkou čokoládu či lentilky ^^ Naštěstí nejsou pro mě ;) Už nikdy, nikdy je nechci jíst. Pořád se mi zvedá žaludek z toho "zápachu" ze smažení. Dříve by mi to možná i vonělo, ale jak jsem nic nesmažila takovou dobu a já to musela asi hodinu dýchat... fuj :D
Jinak 30 denní "dřepovou" výzvu nevzdávám, dneska těch 140 bylo až překvapivě jednoduchých.


Snídaně: activia 0% tuku, 1/2 pomeranče, sušené meruňky, ovesné vločky, křehký rohlíček pšeničný, lučina linie s vlákninou, plátek eidamu 30%
Svačina: /
Oběd: 1/2 batáty (fuj fuj :D moc sladké!), vejce natvrdo
Svačina: kaiserka celozrnná, lučina linie s vlákninou, perla máslová, rajče
Večeře: 1/2 kaiserky celozrnné, odtučněný tvaroh, česnek, zel.salát (rajče+okurka+oliv.olej+ocet)

Pití: voda, 2x zelený čaj

A zítra...emm...je sice pondělí, ale je maturitní týden = no school = alcohol...tralala :D snad jen málo :)

Večerní chutě

19. may 2013 at 14:28 | Wee |  Tips and Tricks
Bohužel patřím mezi ty, které večer nejvíce honí chutě a je to taky doba, kdy jsem často selhávala, ale to už je za mnou.

Pár rad:
Večeři mějte vždy do puntíku naplánovanou a nenechávejte už místo na další jídlo

Po večeři si můžete vyčistit zuby

Kašlete na pravidlo "poslední jídlo do 5ti". Večeři si dejte podle toho, kdy jdete spát.

Zaměstnejte se. Např.u mě funguje (když je víkend) lehnout si do poslete, pustit si film nebo hrát hru na notebooku. Většinou jsem potom až líná vstát, abych si pro něco došla.

Jídelníček 18.5.

18. may 2013 at 18:25 | Wee |  My diet
135 dřepů mi dneska dalo opravdu zabrat. Nevím, jestli zvládnu 245 konečných... Oo


Snídaně: florian active a müsli s ovocem, tmavá mini bageta, lučina linie s vlákninou, okurka, plátek eidamu 30%
Svačina: / (snídaně byla v 11 ^^)
Oběd: grilované kuřecí prso, domácí americké brambory, dochucení
Svačina: 1/2 velkého pomeranče
Večeře: domácí tortilla, kousky grilovaného kuřete, zelenina, odtučněný tvaroh

Pití: voda, 2x zelený čaj

Jídelníček 17.5.

17. may 2013 at 20:05 | Wee |  My diet
Uvědomila jsem si, že uže je to sakra dlouho, co jsem měla něco jiného k pití než vodu a neslazený zelený čaj Oo před rokem bych z toho asi zešílela :D
Dnes jsem vůbec nevěděla, co mám jíst -.- ...byla jsem tak lííná něco vymýšlet



Snídaně: 2x křehký rohlíček pšeničný, lučina linie s vlákninou, rajčata, nektarinka, banán
Svačina: sušené meruňky
Oběd: omeleta ze 3 bílků, odtučněný tvaroh, rajče, okurka, plátek eidamu 30%, plátek šunky
Svačina: okurka s odtučněným tvarohem
Večeře: bagetka tmavá, lučina linie s vlákninou, rajče, plátek eidamu 30%

Pití: voda, 2x zelený čaj