Gamer and korean lover with chocolate addiction... -> Me! :3
Bring me some nutella and I'll love you and hate you at the same time.
Food porn HERE! :3

Jak odolat

28. april 2013 at 9:52 | Wee |  Tips and Tricks
První dny s novým jídelníčkem jsou těžké a je jen na vás, jak se s tím poperete. Žádná dieta/jídelníček vám nezaručí, že vás nebude honit mlsná, ale vězte, že čím víc času uplyne, tím je to jednodušší. Sama jsem 3.týden s novými stravovacími návyky a oproti 1.týdnu je to hračka! Nejkritičtější byl u mě 3.den. Pokaždé. Celý den se zdál ok, ale večer jsem vždy ztroskotala a vzdala to. Po této zkušenosti jsem si tento den pěkně ohlídala. Hodně jsem se zaměstnala, hlavně abych nebyla celý den jen doma. Pokud tedy máte taky problémy s (hlavně) večerními chutěmi, zkuste nějaký z těchto tipů, snad vám něco pomůže :)


  • Někde jsem četla, že jedna paní si dala na lednici svojí fotku (v plavkách?) jako odstrašující případ. Můžete to zkusit, ale pokud ještě nebydlíte samy, nevím, jak by se to líbilo rodičům :D

  • Hlavně nekoukejte pořád dokola na hubené modelky (či jiné thinspo). Občas to povzbudí a motivuje, ale pak byste si mohly říct, že tohodle nikdy nedosáhnete a naopak vás to demotivuje.

  • Pokud vás honí mlsná, vlčí hlad, jděte třeba do vany. Uklidníte se a přijdete na jiné myšlenky.

  • Pokud máte vůli, můžete si klidně trochu něčeho dát. To bohužel bych nezvládla, proto si nedám to, na co mám chuť, raději vůbec :D

  • Nejlepší způsob je doma ani nemít zásoby toho, na čem nejvíce ujíždíte! Proč mít doma hromadu bonbónů, když víte, že je to vaše největší slabost?? Pak už jen musíte spoléhat na svou lenost, že si je nedojdete koupit :D

  • Venku pokud možno u sebe nenoste hotovost nebo jen na to, co potřebujete koupit, abyste pak za zbylé peníze nemohla koupit něco nezdravého.

  • Zkuste to brát trošku s nadhledem. Když např.u mě rodiče nakoupí čerstvé bílé bagety a já už mám po večeři, vysměju se jim, že už zítra ráno to budou jen gumové kusy těsta! Což je pravda ;)

  • Buďte co nejméně v kuchyni a okolí ledničky. Ale když jíte, nejlepší je jíst jen na jednom místě - v kuchyni. Možná vás tak přejde nošení jídla k televizi do obýváku.

  • Nejlepší je mít poblíž sebe někoho (v rodině, kamaráda), kdo může jíst, jak chce, nebo alespoň jí, jak chce. Často totiž něco, na co mám chuť dávám své sestře či lidem, se kterýma chodím do třídy. Všichni jsou pak spokojení :)

  • Pijte hodně vody. To sice moc chutě nezažene, ale jak se říká ,,Hlad je převlečená žízeň".

  • Nedělejte takové ty věci, jako že máte jíst nahé před zrcadlem, říkat si, jak ošklivé máte tělo a když tohle ještě sníte, budete ještě tlustší! Naopak. Říkejte si, jak dobře na tom jste, a že by byla velká škoda si to takhle pokazit. Myslím si, že hubnutí s negativismem opravdu nemá cenu. Četly jste někdy články na pro ana blozích? Všude samé výčitky, deprese, stres, nenávist vůči sobě,... říkám si, dřív bych umřela na psychiku než podvýživu...

  • Vařte, pečte pro někoho jiného. U mě to pomáhá. Sama si pak nedám a všechny popoháním ať "žerou" :D

  • Neříkejte si, že to a to už si nikdy v životě nedáte! Budete po tom toužit ještě víc. Řekněte si, že si to dáte zítra (to už vás chutě většinou přejdou a vy se ještě ten den uklidníte) nebo si udělejte jednou týdně/jednou za 10 dní (to je jedno za jak dlouho, ale nejvíc doporučuji jednou týdně, víckrát asi ne) den, kdy si můžete dát ono zakázané ovoce.

  • Nehladovte! Můžete se lehce dostat do začarovaného kruhu hladovění - přejídání - zvracení a tak pořád dokola!
 

New comment

Log in
  Don't you have your own web yet? Create it for free on Blog.cz.